Alla inlägg den 13 februari 2013

<3

Av Mikaela Frisk - 13 februari 2013 19:47

Sorry för att jag inte bloggade i går va as trött så kommer idag ist!

Igår så va klasserna på mellanstadiet på ishallen! Vi åkte bussen på morgonen in till ishallen vi satte på oss skridskor och åkte lite. Sen va vi tvungna att göra lite övningar och lekar på skridskor. När vi va klara med alla övningar och lekar så va de dags att äta. Jag åt pannkakor och så lite kakor osv... När vi hadde ätit så fick vi åka fritt. I slutet så jagade vi våran lärare på isen de va jätte kul :D hehe


Idag på första lektionen så va de svenska kmr inte ihåg va vi gjorde men aja , på andra lektionen va de so då läste vi och repeterade lite om olika religioner för vi har prov efter sportlovet, tredje lektionen hadde vi matte genomgång och så räknade vi lite sen va de mat pyttipanna :) gotti. Fjärde lektionen så hadde vi bild då vi målade nått kmr inte riktigt ihåg va de va häller men sissta lektionen så hadde vi engelska då fick vi läxa som vi har över lovet och så skrev vi lite i engelska boken. När vi hadde slutat va jag en stund med Moa och Filippa sen ca kvart över 4 åkte jag och min ena syster och tränade med hennes pojkvän. Nu är jag hemma och ska äta glass och så på tv! Bye<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards