Alla inlägg den 14 februari 2013

<3

Av Mikaela Frisk - 14 februari 2013 22:12

Glad alla hjärtans dag!


Idag i skolan så va första lektionen NO! Vi pratade om snus och cigaretter, vad som finns i. I en cigg fins t.ex kära,koloxid mm, det finns ca 50 cancer framkallande ämnen och 4000 kemiska ämnen (tror jag)

Sen hadde vi matte då såg vi på en film om algebra sen pratade vi lite sen va de en kort rast efter rasten va de matte igen men då va jag och två andra och la ut filmer på våran hemsida det tog hela lektionen så jag slapp matten. Sen hadde vi engelska och vikarie typ den bästa oxå! Vi skrev lite och pratade lite om aja kmr inte ihåg va de va :P sen va det mat. Efter maten och den rasten så va det tema då pratade vi lite om va barn kostade i månaden (mat,kläder,hygien) och så grejade vi på datorer. Sissta lektionen hadde vi bara svenska förhör. Efter skolan gick jag till min syster men på vägen är man ju så smart att man halkar och så får man as ont i foten så har typ inte kunnat gå utan att det gör svin ont... Så har typ min alla hjärtans dag sett ut. Bye<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards